torsdag 28 mars 2013

En skär torsdag


Äntligen är den här, den skära torsdagen som inleder påsken. Bara för det visar jag de skära tulpanerna som jag visade redan igår, har blandat upp dem med lite björkris så det blev lite påskigt. Och så den skära och glittriga hönan som dottern gjorde förra året och som hänger där vid den skära handduken från Åhlens.
 
Nu hoppas jag att solen fortsätter i samma stil som den gjort i några dar. Någon sa att det skall bli snö i helgen men det vill jag inte lyssna på!
 
Önskar er alla en riktigt skön påsk!

11 kommentarer:

  1. Vilken fin höna! Jag tokälskar skärtorsdagen.. Kraaaam Pia och Glad Påsk!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig också en fin Påsk. Kram

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig en riktigt GLAD PÅSK!

    Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Här bar jag hem en massa gula blommor idag, inte en enda rosa fick följa med hem!
    Hoppas du får en riktigt skön och GLAD PÅSK!
    Melodys matte

    SvaraRadera
  5. Hallå! Vilka fina tulpaner och lite extra skära saker idag hade nog inte varit fel, här är det mest gult och orange och så en chokladtårta :) Glad Påsk Karin

    SvaraRadera
  6. Det är klart solen fortsätter skina! eller hur?!
    Ha en härlig skär, Skärtorsdag!

    Veronica

    SvaraRadera
  7. Å ser att det var länge sen jag var ner på Åhlens nu, är verkligen i behov av nya kökshanddukar och vad passar då bättre än härliga vårfärger. Får nog bli en tur de närmaste dagarna.

    Glad Påsk

    Kram Teres

    SvaraRadera
  8. Kikar in för att önska dig en riktigt GLAD PÅSK!
    Kram

    SvaraRadera
  9. Önskar dig en solig,god och glad påsk...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  10. Fint!
    Ha en riktigt Glad Påsk!
    Kram!

    SvaraRadera
  11. Härligaste hönan! Även här har dottern påskpysslat i rosa, lila, glitter och paljetter.../Susanne

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!