onsdag 7 juni 2017

Hallen för vilken gång i ordningen

Dags för en liten uppdatering hur det går med vårt evighetshallprojekt. 
Nu är i alla fall golvet flytspacklat, här inspekterar Myzan det. 

Och när väl maken börjar sätta upp brädor på väggarna....
så går det undan, det här tror jag han tycker är rätt kul... Lite bastukänsla än så länge, men det skall ju målas, och där kommer jag ju in i matchen... Lagom nu till sommaren, kanske inte riktigt vad jag hade planerat, men men...😑

Snart så, är alla brädor uppe och jag kan börja måla. Här har han byggt en ställning så han når att sätta upp de längst upp. 
Så här "fint" har vi haft det i vardagsrummet nu när vi varit i "brädstadiet". 

Så, om man skulle ta och gå ut och börja kvistlacka lite... 
to be continued

2 kommentarer:

  1. Åh vad duktiga ni båda är! Min gubbe gillar att måla (men inte att jobba med trä) och jag som inte har något tålamod alls, tycker målning är jättejobbigt. Beundrar dock dom som kan och vill!
    KRAM
    Susie

    SvaraRadera
  2. Flitiga myror! När man är mitt idet känns det som om det aldrig tar slut, men det är som med våren, den kommer fast väntan kan kännas lång ibland.
    Önskar dej en bra dag!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!