onsdag 14 mars 2018

Marskatter

Mitten på mars redan, vart tar tiden vägen? Inte går den åt till bloggande i alla fall, värst vad jag har legat av mig... 😯 


Nåväl, längesen mina lurvtussar var med här, men här kommer en liten hälsning från dem, att de har det bra, även om jag tror att de börjar längta ut i gröngräset! Myzan har gått upp en del i vikt sedan hon kastrerades i höstas...hon har nu passerat Harrys vikt med råge...Tycker ändå inte att hon äter så värst mycket, men det är väl som med en annan, det blir allt svårare att hålla vikten med åldern och när man inte längre är fertil....😲 så det är väl "sådan matte sådan katt..."

Ha en skön onsdag mina vänner!  Här är det gråtrist, mulet och gråkallt, snön har börjat smälta bort, men det ligger ännu många smutsgrå högar lite här och var, och våren känns ännu avlägsen. 

2 kommentarer:

  1. Här längtar vi också att få vara ute på balkongen, igår hade det varit härligt, första riktiga vårvinterdagen med sol. Men den måste nätas in först. Iris har aldrig varit ute förr. Vilken upplevelse som väntar!

    Ha det gott, både människor och djur!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Håller med om att tiden går för fort och dygnet skulle behöva ha fler timmar. Men kissen tycks inte bry sig så mycket om annat än att njuta av livet.
    Önskar dig en fin fredag !

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!