onsdag 24 januari 2018

En tavla kommer sällan ensam

När jag ändå var i gång och klickade hem tavlor i förra veckan, så blev det några till. Man vill ju ännu slippa frakten om man säger så...😏 Sen fanns det ju så vansinnigt många fina tavlor som jag blev sugen på. Så hoppas ni orkar med ännu ett par tavelinlägg, men vad skall annars en stackars trädgårdsbloggare blogga om på vintern, när det inte händer nåt i trädgården...?  😏

Tyckte den här tavlan var vilsam, med sitt stilla vatten. Älskar ju när det är stilla och inte blåser, det är därför jag bor på Gotland, här blåser det ju aldrig....😆 Idag skulle jag åkt med båten fram och tillbaks till Stockholm för shopping med dottern över dagen, men jag vaknade klockan fem i morse av att vinden slet och drog i huset, och efter en stund med beslutsångest, bokade jag om resan till en annan vecka. Vi kan ju hoppas på stillsammare väder då... 

2 kommentarer:

  1. Ohh jättefin! Gillar också det där stillsamma, underbar bild. Får jag fråga var du hittade den??? Skulle behöva lite nytt på väggarna :)
    Ja trädgården ligger fortfarande i träda, tror jag ska beställa lite fröer idag, tjoho!!
    Önskar dig en skön fredag...
    Vinterkram från Titti

    SvaraRadera
  2. Passar som handsken i ditt stilfulla hem!

    Ha en fin helg!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!