fredag 17 november 2017

Vackraste vyn

Hoppsan vad veckan gick fort, som det var måndag så var det fredag igen, och Blommig fredag efterlyser vackraste vyn i trädgården. Jag har valt en plats som jag egentligen aldrig står på. Men i alla fall, om jag ställer mig bakom plommonträdet och fotar så  är det en rätt vacker vy, och trädgården ser lummig och mysig ut. 
Ja, inte nu kanske... 😏 Brunt och grått, och solen står lågt med långa skuggor så det blev inget vidare foto heller... 

Men under sommartid kan det se ut så här, och det ser ju inte så dumt ut. Känns ju lite avlägset nu, men som det är november så är det ju plötsligt juni igen... 
Trevlig helg mina vänner! 

14 kommentarer:

  1. Vilken skillnad på ett halvår, vet precis vilken jag föredrar!
    /Anette

    SvaraRadera
  2. Åh! En kjempetrivelig plass!
    Næh, nå er det jo ikke særlig fristende å sitte ute heller...
    God helg!

    SvaraRadera
  3. Det är en fin vy. Du kanske ska ställa en soffa där, så du kan se den oftare från håll. Därefter kan du slå dig ned på den inbjudande mat och fikaplatsen, tänkte jag just, hihi.
    trevlig helg!
    Luna

    SvaraRadera
  4. Den sittplatsen är så jättemysig. Ser verkligen inte dumt ut:).
    Trevlig helg
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Den vyn är verkligen superfin på sommaren! Och även i november, tänker jag! Även faast jag föredrar sommaren så tycker jag faktiskt att allt det gråa och bruna är vackert oxå!

    Ha en fin helg!

    //Veronica

    SvaraRadera
  6. Nog var det en vacker vy du fann där. Det är ganska kul att gå runt i trädgården och se vyer man inte vanligtvis ser. Upptäcka sin egen trädgård.
    Jag gillar dina stenar runt trädet, det ser både prydligt och charmigt ut.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  7. Vackert som ett vykort!
    Trevlig helg
    /Anette

    SvaraRadera
  8. Jamen det är ju så vackert, i varje skön årstid!
    Fredag igen och jag önskar dig den bästa av helger...
    Varm kram från Titti

    SvaraRadera
  9. Ser välkomnande och skönt ut.
    Trevlig helg!
    Marika

    SvaraRadera
  10. Det var et riktig vakkert sted. Der kan man drømme seg bort og nyte sommer og fine dager. Noe å glede seg til. Ha ei fin helg. Hilsen fra Liv

    SvaraRadera
  11. Det är ändå något inbjudande över en stensättning, även på hösten i november. Fast att sitta där lockar nog mer sommartid :)

    Kram, Carina

    SvaraRadera
  12. Gillar verkligen dessa jämförbilder. Tänk så olika det ser ut under olika årstider och olika ljus.
    Önskar dej en skön söndag!

    SvaraRadera
  13. Det var en fin vy, och jag måste väl hålla med om att jag föredrar den på sommaren. :)
    Kram Kristina

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!