måndag 10 april 2017

Julen varar till påska...


Nu går vi in i påskveckan, kortvecka på jobbet, skönt! Här är inte pyntat ett dugg ännu, men en liten gul hyacint har jag i all fall köpt, visste inte ens att det fanns gula sådana! Har precis tagit bort julslingan ute i trädet så det passar väl med en hyacint på bordet, julen varar ju till påska...😚 


Men som sagt, annars har jag inte pyntat ännu, det är ju inte så kul att att pynta till det, när hemmet är lite uppochner i kök och vardagsrum. Men något ris skall jag väl kunna få till, får bli i kväll efter jobbet.
Önskar er en skön vecka!  

5 kommentarer:

  1. Inget påskpynt här ännu. Har en ledig dag i morgon så då får det bli av. Ska regna här hela påskhelgen. Trist Vad mysigt med gul hyacint, doftar den? Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Fin hyacint i ljuvlig färg.
    Har inte pyntat ett dugg i år och har inte tänkt göra det heller. ;) Har fullt upp med annat. Men i trädgården är det fullt med fina påskliljor! :)
    Glad påsk!
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Så fin, och en gul väldoftande hyacint duger gott till påsk! Lite godis också bara :) Ha en fortsatt skön vårvecka...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  4. Gul hyacint är en nyhet för mig. Söt är den minsann!
    Ha en fin påskvecka!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!