torsdag 8 december 2016

Myzan och badrummet


Det är mycket Harry på bloggen, men så är det ju när katten är lite extra påhittig, som små katter tenderar att vara....  Myzan har ju växt upp och blivit en redig dam, så hon fastnar därför inte riktigt lika ofta på bild. I rättvisans namn blir det i alla fall några bilder på henne idag, när hon ligger på sin nya favoritplats, på nya mattan i vårt andra badrum, på övervåningen.

hihi, och egentligen matchar hon ju det här badrummet bättre, hon går ju lite i beige, och Harry går ju i grått som matchar det andra badrummet mer...Ja, vad gör man inte för att få till sin inredning ;-) 
  



Inte så ofta jag visar bilder ifrån det här badrummet, så kan väl passa på att visa mina orkidéer som jag har här, återblommande allihop - sa hon lite malligt...;-) 


Nu tröttnade Myzan på att vara fotomodell.

3 kommentarer:

  1. Snyggt badrum. Gillar stenbården. Ja vad gör man inte.. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Häftig stenbård, ljust och fräscht. Orkidéer trivs gärna i badrum tack vare luftfuktigheten där och så har du stora fönster som släpper in ljus.
    Mina orkidéer står i vardagsrummet och det verkar att de mår väl där också.
    Myzan är verkligen mysig.
    Må gott/ Eva

    SvaraRadera
  3. Alldeles underbar liten fotomodell och badrummet är nog ett lugnt och skönt ställe när man vill ta sig en lur. Stenbården jättefin!
    Ha det så gott
    /Anette

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!