onsdag 21 oktober 2015

En ljuvlig höstdag

En helt underbar höstdag har vi haft idag! Stilla och sol, hög klar luft, ja det fanns inget övrigt att önska!
Det blev en tur med bilen. Jag hade ett ärende ut på landet, skulle till veterinären med katterna, men de fick snällt stanna i bilen när matte ville ut och få höstluft. 
Stilla som sagt, det är inte ofta här på Gotland! Här Gnisvärds hamn. 


En skeppssättning, också i Gnisvärd.


Senare under eftermiddagen blev det en liten promenad till, nu tog jag rundan som jag brukade gå med Tjorven när hon levde... Har inte gått den sedan i våras, det kändes allt lite konstigt att inte ha henne med sig... 

5 kommentarer:

  1. Härliga höstbilder! Önskar jag slapp sitta inne på kontoret nu när det är som vackrast ute i naturen...
    Njuter varje dag till och från jobbet av att åka som i en allé av vackra höstfärger och med sjön bredvid som ligger alldeles spegelblank. Så vackert!
    Ha det gott! / Birgitta

    SvaraRadera
  2. Vackra höstbilder från din vackra ö. Hoppas vädret består nu när ön intas av alla Gotland Grand National-besökare, bl a mina tre crossåkande svärsöner med familjer.

    Önskar dig ett fint veckoslut.
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  3. Fantastiskt vackert på din ö! Och det där platta havet, det måste vara sällsynt, så är det även här, vi bor där det blåser helt enkelt!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Fantastiskt vackert på din ö! Och det där platta havet, det måste vara sällsynt, så är det även här, vi bor där det blåser helt enkelt!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Så vackert du har det på Gotland! Fina bilder!
    Hoppas att det gick bra hos veterinären också.
    Ha en fin dag!
    Kram, Ann

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!