söndag 14 september 2014

Idag går vi till val!

Och vad passar bättre då än att ägna dagens inlägg till VAL-nötsträdet!
Mitt fina valnötsträd, som jag fick hösten 2008, av min mammas vänner, tillika min väninnas föräldrar (hänger ni med?) eftersom det självsatt sig i deras trädgård och stod lite fel, bredvid ett annat träd. Lucky me om man säger så! Så här litet och gulligt var det första sommaren, 2009. 

Sommaren därpå, 2010 hade det vuxit lite till. 

Och i år har det tagit en väldig fart, så här stort är det nu! Och då har jag ändå beskurit det, fyllde nästan en halv släpkärra för ett par veckor sen...  Och i år får vi faktiskt några valnötter också, hela 8 stycken tror jag det är!
Nä, nu går vi och röstar va! 

3 kommentarer:

  1. Det är ju vackert nu, ditt VALnötsträd, men tänk så vackert det blir när det blir stort! Lyckliga du:)

    Har redan röstat!
    Kramar från Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. ❤️
    Kram Namnen/ Väninnan!

    SvaraRadera
  3. Så fint! Nu vill jag också ha ett valnötsträd...
    Kul med årsbilder, så man ser hur det faktiskt växer. Det är lätt att glömma hur det såg ut en gång.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!