söndag 25 maj 2014

Mors dag!


Hej på er alla mammor! Hoppas ni - och alla andra -  får en skön dag! Här njuter jag av syrener både inne och ute. Idag är vädret lite svalare, bara 20 grader än så länge... igår och i fredags hade vi 27....puh, det var nästan lite i varmaste laget om ni frågar mig... 

Min lilla tjej är på fastlandet och tävlar, så jag blev uppvaktad av en sömndrucken tonåring i morse, uppdragen ur sängen av sin far..;) Jag blev uppvaktad med en röd ros och en liten groda som jag skall ha utomhus någonstans, och tidigare i veckan fick jag en ny vattenslangvinda till trädgården, en sån som man slipper veva in själv, så smidigt och skönt! 
Ha det gott! 

2 kommentarer:

  1. Ja, mors dag... jag är egentligen emot hela konceptet. Fast jag fick en finfin solstol idag, så för tillfället gillar jag mors dag-grejen skarpt. :-)
    Sladdvinda som man inte behöver veva låter lyxigt. Sån kanske man skulle titta efter.
    Hoppas dagen har varit skön!
    /E

    SvaraRadera
  2. Som äkta trädgårdsnörd blir man ju glad för trädgårdsrelaterade presenter ;).

    Kram

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!