fredag 4 januari 2013

Douglas gästbloggar

Hej, Douglas här!
Min matte har problem med att lägga in bilder i bloggen, den lilla rutan för att hämta bilder är plötsligt puts väck...hm, däremot finns det en annan ruta som heter "from your webcam" och där tar man en bild på sig själv, sittande framför datorn. Och matte är lite blyg se, så då fick jag rycka in... Någon fler som har detta problem och vet hur man löser det?
 
Nåja, när jag ändå är här och skriver kan jag väl berätta att ni inte alltid skall tro på det där som matte skriver. Jag menar, inte kom vi sättande när hon ropade på att vi skulle vara med på ett nyårskort inte... (nej, hemligheten är att hon ständigt har en kamera liggande framme, ifall vi skulle sätta oss i en charmig position, så ni förstår ju att det blir ett väldigt knäppande med den där kameran...). Men hallå, vem trodde ni att det var som bestämde här, inte är det matte i alla fall...! Däremot är hon rätt schysst som personal åt oss, vi får mycket kärlek, god mat och det finns alltid ett knä som tar emot en! 
Mjau på er!
Eder charmknutte Dogge

1 kommentar:

  1. Hej söte Dogge!
    Tur för matte att du kunde rycka in idag. Tyvärr kan jag inte bidra med ngt tips ang bilderna.
    Ha de gott och hälsa matte o kattkompisarna!
    Kram Marie o mjau från Missy o Molly

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!