lördag 16 juni 2012

Lite piff inomhus


handduk och grytlapp från Åhlens


slickepottar från Åhlens, handduk från HM Home.


Semester och dåligt väder. Visst behövs regn men lite typiskt att det kommer när man inte vill... Trädgårdsveckan har börjat och jag hade tänkt gå på trädgårdsvandring i innerstan idag, men det var så regnigt och trist så jag tappade lusten. Vet inte ens om det blev inställt kanske... Nej, det fick bli en liten sväng på stan, och så hemmadag. Jag piffade lite i köket med rosa detaljer, några nya handdukar från rean på Åhlens, och så lite annat som jag har haft framme förut.

Fick just se i min födelsedagsalmanacka, att min fina Signe skulle ha fyllt 20 år idag om hon ännu hade levat. Jag får nog gå ut och lägga en liten blomma på hennes grav.  

7 kommentarer:

  1. Så fint i ditt kök!
    Snygga saker från Åhlens, blev sugen på att åka dit! ;)
    Jaa lite tråkigt väder, vi får hålla tummarna för att det blir bättre!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Vilken fin handuk och grytlapp från Åhléns! Ska kolla om de finns här också.
    Jättefint har du det i köket. Alltid kul med lite nytt.
    Jag var på stan idag, tallrikshyllan jag kikat på läänge var på rea. Den var reserverad av en annan kund, men jag hoppas på tur:).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Visst är det kul med lite nytt. Fina färger på handuk och grytlapp. Det behövs oftast bara lite grann extra så blir man glad... Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Vad nätt du har det, och det är aldrig fel med lite nytt hemma :) /Mimi

    SvaraRadera
  5. Åhh va fint du har det! Nu fick jag lite inspiration till mitt söndagsfixande.
    Ha det gott!
    Kram Åsa.

    SvaraRadera
  6. Så fint du har det! På Åhlens verkar det finnas vackra saker, synd att det inte finns här hos oss.
    Trädgårdsvandringar är verkligen inspirerande. I dag hänger tyvärr regnet i luften här hos oss också. Ha en fin dag!
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  7. Så fint du har gjort i köket,Åhlens har mycket snyggt.Brukar gå in där när vi är i Visby.

    Får se om jag hinner se någon trädgård på ön,vi kommer på torsd.Så kanske kan det bli på lörd.

    Hoppas solen kommer tillbaka,så du får en fin sem.

    Kramiz vännen

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!