onsdag 22 juni 2011

En till





Den här pionen har jag köpt som en "Shirley Temple", men jag är lite osäker om det är rätt. Googlar man (och det gör man ju...) på namnet så visas mest vita pioner. Visserligen brukar den här skifta färg och bli väldigt ljus - på gränsen till vit - efter några dar, men jag vet inte...Nåväl, både jag och humlorna gillar den ;o)
******
Nyss sken solen men nu regnar det. Vart tog sommaren vägen? Nåväl, vi skall på bilutflykt idag, ner till södra Gotland, så det är väl ok. Vad skall ni göra idag då?

5 kommentarer:

  1. Pioner kan man inte få för många av :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Alla visar så fina pioner och nu när rabatten åtminstone saknar den jättestora vallörten så måste jag ju sätta något där.....

    Va! Regnar det!? Här är visserligen grått (perfekt arbetsväder), men något regn ser det inte ut att bli. Jag var faktiskt inne på att jag kanske måste vattna i pallkragslådorna idag.

    SvaraRadera
  3. Vackra pion-bilder!!!

    Här regnar det också idag. Vräker ner faktiskt.
    Tror jag ska baka en kaka. Kärleksmums kanske. Det är gott.

    Sommarhälsning och kram.

    SvaraRadera
  4. Har också köpt en sån Shirley Temple! Den blev ju också rosa, fast jag trodde den skulle bli vit. Fin är den ju, men lite besviken blir man.
    Ha en fin midsommar! /kram Anette

    SvaraRadera
  5. Fin Pion! Här har det nyss kommit en skur, vet inte om solen är på G eller ej, skitsommar hittils. Ha det gott o kör försiktigt!//Helen

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!