lördag 30 april 2011

Valborg!


I avvaktan på att mina omplanterade pelargoner skall blomma, inköptes en ny häromdan, när minipåskliljorna behövdes bytas ut i krukorna. Påskliljorna hamnade ute i rabatten, så får dom en ny chans att glädja mig nästa år.
Dagen i dag har varit lat. Barnen var ute hos kusinerna över natten, och jag var bortbjuden på fest igår, och det blev väldigt sent (eller tidigt - beror alldeles på hur man ser det...) Mycket konstig känsla var det i alla fall att komma hem till ett helt mörkt och tyst hus. Tur att jag har mina djur, men ändå så kändes det väldigt tomt.

Kvällen ikväll blir som dagen - lugn. Hur ni än firar Valborg så önskar jag er en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Här firas med i lugn och ro, gubben jobbar och lillkillen och jag myser, i hemmets lugna vrå...ungdomarna mina är på vift.

    Vilket fint planteringsbord du fixat, jag är imponerad, jag kanske blir inspirerad att bygga min torkställning själv, för min gubbe är hemma men det tar tid innan han gör det.

    Ha en go valborg kram Monica

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!