måndag 20 september 2010

Fullt av blommor!



Huset är "fullt" av blommor, och jag njuter! Det är så roligt att få blommor, och när man äntligen kan "frossa" så får man passa på att arrangera dem, så att de passar in i inredningen :o)

Den här buketten t ex, med rosor i olika färger, passade väl in här vid kökssoffan, där jag har lite färgglada kuddar.
Och krysantemumen matchar kökstapeten!

Gerberan och nyponen tar upp det röda i tavlan :o)
Tack förresten för grattis i förra inlägget! Visst är det så att jag har blivit ett år äldre.

12 kommentarer:

  1. Grattis i efterskott♥ Vad skoj attfylla åroch få blommor och paket.Önskar dej en fin måndag.Kram Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Mmm så många fina buketter du har ordnat till!
    Annika

    SvaraRadera
  3. Härligt att få lyxa till det lite med så många buketter inne. Jag börjar fundera på att byta ut en del av mina krukväxter inför vintern.Behövs lite uppfräschning känns det som.
    Kram
    Kerstin

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott... Du lyckas passa in dem så fint :)
    Ha en bra måndag nu, kram

    SvaraRadera
  5. Underbara buketter, Gerbera är en storfavorit.
    Glömde att skriva det sist; GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!
    Var det jämt, eller.....?

    SvaraRadera
  6. Har du fyllt år? Grattis så här lite i efterslott!
    Vackra blommor.

    SvaraRadera
  7. Så härligt att få en massa blommor nu när det börjar tunna av där ute. Grattis! i efterskott. Mycket kreativt tänkande du har. Ha de gott. Anita

    SvaraRadera
  8. Vackra härliga blomster i en vacker inredningsmiljö, vad fint. =)

    Kladdkakan är goood. Den är från leilas bakbok, har du den???

    Kram Madde

    SvaraRadera
  9. Så många vackra blommor du fått.
    Hoppas du får njuta av dem länge.
    Kram

    SvaraRadera
  10. Ja, men då tror jag att du hittar det på recept.nu. Det är recepetet kladdkakemuffins!!!

    Ja, nu är det baktider serru ;)
    Hihi.
    kram Madde

    SvaraRadera
  11. Underbara buketter som passar in överallt.
    Grattis till vad det nu var.

    SvaraRadera
  12. Fina blommor och va´kul att få så mycket blommor.Ang pellisarna: Jag ställer bara ner dem i källaren så som de är i ca 15 grader . Det kommer in lite svagt ljus , de får vatten en gång i månaden fram till februari nån gång.Kramar.

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!