tisdag 17 augusti 2010

Veckan som gick

Nu har jag varit social en vecka, så nu kan jag väl sitta vid datorn med gott samvete....:o)
Veckan som gått har varit trevlig, men intensiv! I fredags hade vi fest med 35 personer här hemma *puh* ja, hälften var barn men ändå, det är ju lite fix innan, man måste planera, handla, städa både ute och inne osv. Vi är 9 familjer som träffas en gång om året, och nu var det vår tur att ordna med allt. Allt gick bra och vädret var med oss, allt är så mycket enklare då! På lördagen så var vi på stranden och sen var det grillning och övernattning på ett pensionat på kvällen.
En av familjerna har även bott hemma vid oss den här veckan. Många mysiga (men sena) kvällar har det blivit! Nu gäller det att vända tillbaka dygnet, både för barnen och oss själva!

Titta vilken fin bollkrysantemum jag fick nu när de skulle åka! Jag tror de förstår att jag är växtintresserad...:o)
Nu är det vardag igen, jag började jobba i måndags, men i morgon är jag ledig och då skall jag inte göra någonting! Skall faktiskt bli rätt skönt...

Och vad har hänt här då under mitt blogguppehåll? Jo, jag har gått och fått en award!
Av goa Lena med bloggen Isis drömmar! Tack, jag blir så glad!

4 kommentarer:

  1. Grattis till Awarden! Visst är det härligt med festligheter och goa vänner, men sen är det alltid lika skönt att få återgå till mer normala rutiner:)
    Ha det gott,
    Charlotta

    SvaraRadera
  2. Ja, nu börjar allt att återgå till det normala här hos mig med. Sommaren är kort men mycket intensiv med allt som man vill göra och alla som man vill träffa.
    Kram Anika

    SvaraRadera
  3. Man fåre gratta till awarden och till bollkrysset - du har säkert gjort dig förtjänt av båda!

    SvaraRadera
  4. Ja med så många gäster blir det lätt lite extra jobb! Skönt att vädret blev bra vid besöket!
    Nu känns det som att allt återgått till det normala när jobbet har börjat! Önskar att det blir en varm och skön höst så man får många härliga trädgårdskvällar att njuta av!
    Grattis till awarden!
    Ha det gott!
    Kram Margot

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!