onsdag 27 januari 2010

Sakta men säkert..

...håller vardagsrummet på att bli färdigt. Häromdagen kom två fåtöljer från Ikea.
Ikea Ektorp
Det var bara det att en av kartongerna med klädslarna var öppen, så den hade blivit smutsig, så nu är det att vänta igen, på att en ny skall komma! Men vem har bråttom? Skulle även vilja ha en ny matta, funderar på att skicka efter en ryamatta från Ellos. Men är då lite snål och väntar på att de sänder ut ett rabatterbjudande, det brukar ju komma titt som tätt. Jag är ju deras bästa kund...not.

Sen skall det väl komma upp någon tavla så på väggarna så småningom, så kanske man kan anse det vara klart sen!

8 kommentarer:

  1. Jag trodde det var jag som var deras bästa kund...
    Tråkigt att ena fotöljen var smutsig...men den som väntar på något fint...har oxå Ikea Ektorp, så sköna att sitta i
    Kram

    SvaraRadera
  2. Så gott att få ngt skönt att sitta i . Ni får väl lägga en filt i så länge?
    Sitt o njut gott o beundra
    Kram Ninne

    SvaraRadera
  3. Ser fint ut med kudden till också. Vi skulle behöva en ny soffa... (vill inte, det är så himla dyrt)

    SvaraRadera
  4. Det var ett tag sen vi syntes, jag har inte kunnat hitta några bloggvänner om inte dom hittat till mig görst. Nu hoppas jag verkligen att det blir lite ordning - annrs får man väl skaffa sig ett konto här!

    SvaraRadera
  5. Ja, det är konstigt det där att man är deras bästa kund när man handlat en gång för två år sedan kanske... :)
    Jag köpte våran teeverumsmatta därifrån när de hade 40%, perfekt!

    Fin kudde!

    SvaraRadera
  6. Ser jättefin ut.. men vad synd att det var smutsigt.. suck. Men du får drapera den fint med någon härlig filt och en fin kudde. Visst är det mysigt att göra om lite så här efter jul.. lite vårfint.. =) ha det gott/MOa

    SvaraRadera
  7. Susie - det blir säkert ordning vad det lider på Trädgårdsblogg, men jag tycker det är synd att alla gamla inlägg tas bort, som om någon drar ur blad ur ens "dagbok". Öppna konto här vetja, här funkar det alltid *peppar,peppar*

    SvaraRadera
  8. Eftersom TB ligger nere över helgen, så var jag tvungen att börja blogga här. Så nu ska man sätta sig in i det här också!

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!