torsdag 10 december 2009

Lucka 10 - mer gardiner!


Nu har även altandörrarna fått gardiner. Jag och ena systern gjorde en liten utflykt till Hemse Tyg och Garn, där vi gjorde en del fynd..=)  Jag hade bara tänkt köpa gardiner, men oj vad mycket fint det fanns där, så det blev lite mer...=)


Två julkulor som jag hängde i fönstret "så länge",  de kanske hamnar i julgranen så småningom.

Ljuslyktor kan man ju aldrig få för många av....

Och den här fina påsen fick också följa med hem. Tjuvade några tujakvistar hemma hos mamma och det passade rätt bra i tyckte jag. Annars kan man ju ha godis eller små julklappar i den. Tja, sen blev det ännu lite mer, bland annat soffkuddar och tyg till dem, som jag skall sy någon dag, när inspirationen flödar....=)

1 kommentar:

  1. Å har du gjort en julkalender!!!
    Jag har numera en ny trädgårdsblogg eftersom TB har fått snurpan helt. Du kan hitta mej på http://mintradgardpaklippan.blogspot.com
    Jag vill ju inte tappa gamla goa vänner.
    Ha så gott. /Mia (=knatten)

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!