fredag 27 november 2009

Blommig fredag

Katarina på Roses and Stuff frågar vad vi njuter mest av just nu... Jag njuter av att det snart är advent, och i morgon blir det putsning av fönstrar och pyntning. I mitt förra inlägg visade jag en liten tjuvtitt på vad jag redan har gjort, så det kan jag ju inte visa igen, och något mer blir det alltså inte förrän i morgon. Skall åka iväg till blomsteraffären efter städningen, och inhandla några nya fräscha blommor.

Så i väntan på det får jag väl njuta av min fina murgröna som jag har i badrummet.

Och så den här fina suckulenten som jag fått av min svägerska, och som står på teve-bänken. Det ser nästan lite somrigt ut där med blåelden på tavlan bakom, men snart skall här alltså pyntas och göras lite mer jullikt.

3 kommentarer:

  1. Visst är det kul när man får börja. Har köpt nya köksgardiner så det blir väl att sy dem först, Ha de gott i helgen.

    SvaraRadera
  2. Sitter här och tittar ut...NU har dom flesta "tjuvstartat"
    Må så gått..Maria

    SvaraRadera
  3. Hejsan. Jag har gett dig en utmaning som finns på min blogg att läsa. Inget tvång, bara om du har lust. Murgrönor är så fina. Har några stycken jag också. Kram Lena/isis

    SvaraRadera

Jag blir jätteglad att du tar dig tid för en kommentar eller en hälsning! Tack!